Csapatunkban a helyed, ha…

  • Érdekel az egészségügy és az egészségmegőrzés világa, valamint szívesen részt vennél a háttérben zajló szervezési folyamatokban?
  • Empatikus vagy, és örömmel segítesz másoknak – akár közvetve is?
  • Kíváncsi vagy arra, hogyan működik egy stabil, tőkeerős vállalat mindennapi működése és együttműködése a különböző részlegek között?
  • Még keresed, melyik feladatkör illik hozzád leginkább, és nyitott vagy az iránymutatásra, fejlődésre?
  • Könnyen felismered, miben segíthetsz a másik embernek, és szeretsz megoldásokat találni?

Elvárások

  • Legalább 1 év tapasztalat hasonló, ügyfélkapcsolati vagy recepciós területen
  • Kiváló kommunikációs és szervezési készség
  • Középfokú végzettség
  • MS Office magabiztos felhasználói ismerete
  • Aktív, legalább középfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Felelősségteljes, együttműködő hozzáállás
  • Ápolt, igényes megjelenés

Előnyök:

  • Befejezett vagy folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
  • Tapasztalat magánegészségügyi vagy egészségügyi szektorban
  • Értékesítési szemlélet, folyamat- vagy rendszerszemlélet

Feladatok, melyekben számítunk Rád:

Páciensek koordinálása és ügyfélkapcsolat

  • A páciensek aktív kísérése az érkezéstől a távozásig
  • Érkeztetés és adatrögzítés a foglalási és medikai rendszerben
  • Tájékoztatás a Wáberer Medical Center vizsgálatairól, szolgáltatásairól és orvosairól
  • Bejövő és kimenő hívások, valamint e-mailek kezelése
  • Időpont-egyeztetés, módosítások és foglalások adminisztrálása

Tájékoztatás és adminisztráció

  • Páciensek udvarias, közérthető tájékoztatása minden fontos részletről:

vizsgálat várható időtartama, esetleges várakozási idő

vizsgálati díjak, fizetési lehetőségek és egyéb költségek ismertetése

  • Biztosítókkal való kapcsolattartás
  • Számlák kiállítása, készpénz és bankkártyás fizetések kezelése

Kapcsolattartás és együttműködés

  • Folyamatos kommunikáció az orvosokkal, egészségügyi személyzettel és társosztályokkal
  • Releváns kiegészítő vizsgálatokra való figyelemfelhívás
  • Szoros együttműködés a cégcsoport értékesítési csapatával

Egyéb feladatok

  • A várótermi technikai eszközök (pl. hívórendszer) kezelése, hibák jelzése
  • Rendezett, igényes munkakörnyezet és várótér fenntartása
  • A várakozási idő csökkentését célzó koordinálási feladatok
  • Aktív részvétel betegelégedettségi felmérésekben
  • Részvétel projektfeladatokban, fejlesztési kezdeményezésekben

Munkavégzés helye, munkarend

A munkavégzés helye: 1123 Budapest, Alkotás utca 55-61.

Munkarend, munkaidő:

  • Teljes munkaidő (heti 40 óra)
  • Munkavégzés váltakozva call centerben (heti 2–3 nap) és recepción (heti 2–3 nap)
  • Két műszakos munkarend (délelőtti és délutáni) a nyitvatartási időhöz igazodva
  • Nyitvatartás: hétfőtől szombatig
  • Havi egy szombati munkanap vállalása kötelező

Amit kínálunk

  • Tőkeerős tulajdonosi hátteret, stabil javadalmazási rendszert, ami Téged is ösztönözni fog, hogy még jobb koordinátor legyél!
  • Uniform biztosítását
  • 21. századi modern munkakörnyezetet a XII. kerület legmodernebb irodaházában
  • Magánegészségügyi piac sajátosságainak megismerését, páciens és szervezői szemszögből.
  • Hosszú távú munkalehetőséget
  • Kooperatív kollégákat, akikre számíthatsz!
  • Éves csapat építőket, rendezvényeket
KAPCSOLAT
1123 Budapest,
Alkotás utca 55-61.
+36 1 323 7000
NYITVATARTÁS
  • Hétfő 06:30-20:00
  • Kedd 06:30-20:00
  • Szerda 06:30-20:00
  • Csütörtök 06:30-20:00
  • Péntek 06:30-20:00
  • Szombat 07:00-14:00
HÍRLEVÉL

PARKOLÁS / TÉRKÉP
Parkolási lehetőségek