A magánegészségügyi szektor egyik legdinamikusabban fejlődő intézménye, a Wáberer Medical Center célkitűzései között szerepel, hogy szolgáltatásait a legmagasabb színvonalon, az elérhető legmodernebb technológiai megoldásokat kihasználva nyújtsa, ezáltal a kiemelkedő ügyfél élményt biztosítson.

Front line csapatunk bővítése érdekében keressük új munkatársunkat Páciens koordinátor pozícióba!

A páciensek között, a front vonalon a helyed

Ha érdekel az egészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások

Ha empatikus vagy, és szeretsz másokon közvetve is segíteni

Ha szívesen megismerkednél egy tőkeerős vállalat napi működésével, társosztályokkal

Ha még keresed a legtesthezállóbb munkakört és szükséged van iránymutatásra

Ha felismered, hogy a másik személynek miben tudnál még segíteni

Elvárások

  • Páciensorientált gondolkodás, empatikus személyiség
  • Jó kommunikációs és szervezési készség
  • Minimum középfokú végzettség
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Angol nyelvtudás, legalább középfokú és aktívan használod szóban és írásban
  • Felelősségteljes, együttműködő hozzáállás
  • Ápolt, igényes megjelenés

Előnyök

  • Befejezett vagy folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
  • Kommunikáció/Kereskedelem vagy Egészségügyi képzésben való részvétel
  • Angol felsőfokú nyelvtudás, Egyéb idegen nyelv közép szintű ismerete
  • Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
  • Értékesítési véna, esetleg folyamat és/vagy rendszerszemlélet
  • Páciens koordinálást javító ötletek, folyamatok tolmácsolása felettes felé

Feladatok, melyekben számítunk Rád

  • A páciensek aktív koordinálása az érkezéstől egészen a távozásig
  • A beérkező páciensek érkeztetése a foglalási, medikai rendszerbe
  • Magas szintű, közérthető tájékoztatás a lefoglalt vizsgálatról és annak fontos körülményeiről:
    • vizsgálat várható időtartama, várakozási idő jelzése
    • vizsgálati díjak, egyéb esetleges költségek, fizetési lehetőségek vázolása
  • Számla kiállítása, készpénz, kártyaterminál kezelése
  • Orvosokkal, egészségügyi szakszemélyzettel történő aktív kapcsolattartás, telefonon és e-mailen
  • Várótérben működő technikai eszközök működtetése, esetleges hibajelentés (pl. hívórendszer)
  • Tiszta, rendezett munka környezet és várótér biztosítása
  • A várakozási idő csökkentésére vonatkozó intézkedések, koordinálási feladatok
  • Betegelégedettségi felmérésekben történő aktív részvétel
  • Releváns kiegészítő vizsgálatokra történő figyelem felhívás, valamint szoros együttműködés a cégcsoport értékesítési csapatával
  • Részvétel egyéb projekt feladatokban.

Amit kínálunk

  • Tőkeerős tulajdonosi hátteret, stabil javadalmazási rendszert, ami Téged is ösztönözni fog, hogy még jobb koordinátor legyél!
  • Saját és akár családod egészségmegőrzéséhez kedvezményes díjú szolgáltatásokat!
  • Uniform biztosítását
  • 21. századi modern munkakörnyezetet a XII. kerület legmodernebb irodaházában
  • Magánegészségügyi piac sajátosságainak megismerését, páciens és szervezői szemszögből.
  • Hosszú távú munkalehetőséget
  • Kooperatív kollégákat, akikre számíthatsz!
  • Éves csapat építőket, rendezvényeket

Munkavégzés helye, munkarend

A munkavégzés helye: 1123 Budapest, Alkotás utca 55-61. 

Munkarend, munkaidő:

  • Heti 30-40 órában
  • Nyitvatartási időhöz igazítva, 2 műszakban (délelőtt és délután) illetve részmunkaidőben ( nyitva tartás hétfőtől szombatig, havi egy szombat vállalása kötelező)
KAPCSOLAT
1123 Budapest,
Alkotás utca 55-61.
+36 1 323 7000
NYITVATARTÁS
  • Hétfő 06:30-20:00
  • Kedd 06:30-20:00
  • Szerda 06:30-20:00
  • Csütörtök 06:30-20:00
  • Péntek 06:30-20:00
  • Szombat 07:00-14:00
HÍRLEVÉL

PARKOLÁS / TÉRKÉP
Parkolási lehetőségek